Luty 2015 archive

Miłość bez zadyszki

Każdy facet w przyszłości stanie oko w oko z tym problemem. Oczywiście – im później się to stanie, tym lepiej, ale jednak… Bo na obecną chwilę wszystko jest ok, ale słyszałeś tu i ówdzie, iż można mieć kłopoty ze wzwodem, czy coś takiego. Ciebie to co prawda nie dotyczy, jeszcze by tego brakowało, jesteś w wyśmienitej formie, ale tak na wszelki wypadek – warto wiedzieć to i owo.
W pewnym okresie swojego życia z rozrzewnieniem zaczynamy wspominać młodość. Wszystko było wtedy piękne, banalne i łatwe. Przychodziło niemal samo. Jak choćby właśnie wzwód. Miałeś „naście” lat i twoim problemem było raczej to, jak zatuszować przed otoczeniem ustawiczną ochotę na seks. Proszony do tablicy na lekcji odmawiałeś czasem wystąpienia przed klasą, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo po prostu miałeś „namiot w spodniach”. A wszak nawet o niczym seksownym nie tani cialis
rozmyślałeś… Ot, tak, nie wiadomo skąd. Upłynęło ćwierć wieku i – proszę – sytuacja wygląda zupełnie inaczej.
indeks1

Pierwszy klapa

Tylko bez paniki! Tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego dnia albo wieczora twój penis odmawia współpracy – wpadasz w czarną rozpacz. I nie jesteś odosobniony. Prawdopodobnie twoja kobieta też – może odebrać to jako sygnał, iż przestała być pociągająca, albo iż masz kogoś na boku i jesteś przemęczony albo zaspokojony i już zaspokojony seksualnie. Pretekst do awantury kamagra zel
lub cichych dni gotowy, a ponad to osobista tragedia oraz utrata męskiej wiarygodności, wściekłość na siebie samego – po prostu tragedia rodem z brazylijskiego serialu. Stop! Tak być nie może.

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tani cialis

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stopień rozwoju choroby oraz skieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać również dietetyka o odpowiednią dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami wzmaga aktywność seksualną. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i krępujących sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako osoba paląca raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, abyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra

Dziewięć sposobów na podbicie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka sprawdzonych sposobów na to, aby bardziej Ci się chciało oraz aby twoja i partnerki satysfakcja ze stosunku była znacznie większa.

Oto parę prostych wskazówek, żeby w twoim łożu zrobiło się naprawdę przyjemnie!
1. Dotykaj swoją partnerkę
Jeśli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twoje ciało zacznie produkować hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Badania prowadzone w USA wykazały, iż dotyk stymuluje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Skutek jest jasny: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Godzina spędzona na słońcu może powiększyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim ciele aż o 69 % – do takiej konkluzji doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Ponadto światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który działa niekorzystnie na płodność i apetyt na seks. Solarium też tak działa.
3. Oglądaj filmy o miłości

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz czuły. Stwierdzili oni, iż filmy miłosne podwyższają poziom progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wysokie libido – aż o dziesięć %. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie oraz wzwody są dozorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, kiedy pojawi się tego rodzaju konieczność. Oprócz tego ziewanie sprawia, iż czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka przypływa większa dawka krwi.

5. Spożywaj sok z owocu granatu
Na co dzień pij szklankę soku z granatu. Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, tania levitra
iż owoc ten powiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii skutecznie wzmacnia przepływ krwi do penisa – tak mówią naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają pozbyć się zahamowań. Budowa chemiczna wanilii jest podobna do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która generuje podniecenie seksualne. Rozumie się samo przez się, że kupowanie lodów waniliowych jest o wiele mniej krępujące niż wyposażanie się w leki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli mężczyzna je za mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. Tym samym wskazane jest włączyć do menu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij też o witaminie C, która powiększa ilość oksytocyny w organizmie oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Rzuć palenie

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może doprowadzić do zawężenia naczyń krwionośnych, utrudniając przepływ krwi do członka. Pewne badanie udowodniło, iż spalenie jedynie dwóch papierosów może sprawić, że erekcje będą bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych aspektach palenia, np. nieświeży oddech, żółte zęby i zmarszczki.
wiecej na naszej stronie kamagra zel