Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, że twoja sprawność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz dużej części męskiej populacji i to nie jest powód do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż uczulam, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się pełnią życia! tani cialis

Zanotowałeś pierwsze ślady choroby – co musisz zrobić?

Przełam opory i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby uniknąć częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz rodzinny oszacuje stopień rozwoju choroby oraz skieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Problemy ze wzwodem to stadium odwracalne!
Standardowe leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw oraz owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać również dietetyka o odpowiednią dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i ograniczeniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wprowadzenie do swojego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to dowiedzione), że lampka czerwonego wina przed miłosnymi igraszkami wzmaga aktywność seksualną. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Rzuć palenie

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to fatalny pomysł. Papierosy nie dość, że znacząco obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie groźne problemy, z nowotworem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, czuję ze sporej odległości. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i krępujących sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako osoba paląca raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak ważne jest, abyś prócz diety aktywnie uprawiał sport. Czynnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie dopuścić do „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa trudności (nawet w sytuacji, gdy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to także pośrednio oddziałuje na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra

Comments are closed.